> This message is in MIME format. Since your mail reader does not understand
this format, some or all of this message may not be legible.
–B_3671560010_1409283124
Content-type: multipart/related;
boundary=”B_3671560010_2060380259″
–B_3671560010_2060380259
Content-type: multipart/alternative;
boundary=”B_3671560010_431785101″
–B_3671560010_431785101
Content-type: text/plain;
charset=”UTF-8″
Content-transfer-encoding: quoted-printable
Hoi Herma,
=20
Heb de zaken allemaal aangepast, los van de websitesnelheid (niet relevant =
zoals besproken, maar laat hier nog wel even door een vriend van mij naar ki=
jken) en de boekingsmodule.
=20
404 pagina is aangepast.
Te grote headers=E2=80=A6 kan ik ook weinig mee. CTA staat duidelijk in het menu =
bovenaan (boek online).
Schok/foutmelding=E2=80=A6 Is gewoon het laden van de header, =C3=A9=C3=A9n van de meest =
gebruikte plugins. Niks mis mee.
Dermalogica webwinkel: opent in nieuw venster.
Erg lange homepage=E2=80=A6 Tsja, wat is hun actie? Dat is toch hun pakkie aan? L=
ijkt me dat ze een geweldige CTA direct op de website kunnen plaatsen en ze =
kunnen/mogen de hele pagina naar eigen inzicht aanpassen.
Behandeling en producten niet klikbaar=E2=80=A6 Bol.com heeft zijn hoofdcategorie=
=C3=ABn ook niet klikbaar, wat mij betreft volledig verwaarloosbaar punt.=20
Tip voor in deze tijd=E2=80=A6 Dat is een tip aan hunzelf? Dat is toch waar je hu=
n voor betaald?=20
301=E2=80=99s waren al op heel veel pagina=E2=80=99s ingesteld zoals met hun besproken,=
heb nu alle pagina=E2=80=99s doorverwezen.=20
=20
Nou ben benieuwd hoeveel nieuwe klanten dit via hun voor jou nu gaat opleve=
ren =E2=98=BA.=20
=20
Verder ben ik bezig met die zoekwoorden. Als je toch nog 1 of 2 maanden van=
hun gebruik moet maken, zou ik deze lijst ook met hun delen.=20
=20
Groetjes,
Ruben=20
=20
Van: Ernst Meerholz | Acsense
Datum: maandag 20 april 2020 om 14:38
Aan: “ruben@stelpstra.nl”
Onderwerp: Aanpassingen website
=20
Ha Ruben,
=20
Hoe is het? Nog gezond?
=20
Herma had gevraagd om de website marketingtechnisch even onder de loep geno=
men, ze vroeg mij om de punten even naar jou door te sturen. Kan jij de volg=
ende aanpassingen doen? De belangrijkste punten zijn dikgedrukt.
=20
=20
Websitesnelheid: Website snelheid onvoldoende, slechts 25 uit 100 (mobile s=
peed), te controleren/monitoren via: https://developers.google.com/speed/pag=
espeed/insights/?hl=3Dnl (Erg belangrijk volgens Google)
Boekingsmodule > bestaat uit teveel stappen > er wordt veel afgehaakt bij m=
ensen die jullie nog niet kennen, voor bestaande klanten kan het wel een mak=
kelijke tool zijn, bijvoorbeeld:
Iemand komt via een tekst advertentie binnen > land op de pagina =E2=80=98laseron=
tharen=E2=80=99 > gaat naar de boekingsmodule > moet eerst een werknemer kiezen (h=
ij kent nog niemand), hij staat standaard op geen voorkeur=E2=80=A6 Maar je kan ni=
et verder > je moet er eerst op klikken (wanneer je dit niet weet > kan de b=
ezoeker al afhaken) > stap 2: bezoeker komt via de pagina laserontharen binn=
en, vervolgens moet hij tussen alle behandeling laserontharen er uitzoeken (=
Een kans om af te haken) > dan ziet hij de tijd en de prijs staan > maar hij=
heeft net gelezen dat het vaak uit meerdere behandelingen bestaat, hoe zit =
dat precies? (twijfel > afhaken)=20
Ons advies, haal die boekingsmodule weg en zet er een contactformulier neer=
met uitsluitend, gewenste behandeling (niet verplicht), naam, telefoonnumme=
r en email. Duidelijk bij vermelden dat als het formulier ingevuld is er zo =
snel mogelijk telefonisch contact opgenomen wordt om de afspraak in te plann=
en. > dit pakken wij met Herma op =F0=9F=98=8A
404 pagina=E2=80=99s zijn in het Engels en verwijzen naar een haarsalon > https:/=
/cl.ly/1fa01afcd205
Te grote headers > kostbare ruimte gaat hiermee verloren, er staat ook geen=
CTA boven de vouw, advies: headers minimaliseren of op een andere creatieve=
manier zorgen dat de belangrijkste informatie en de belangrijkste cta van d=
e pagina boven de vouw staan. Let bij dit punt wel op de mobile first indexe=
ring van de website. Op de desktop is ruimte genoeg, maar voor mobiel kan he=
t een uitdaging zijn.
Wanneer de homepage wordt geopend komt er een schok/foutmelding in beeld di=
e vervolgens weer wegschiet > dit is schadelijk voor posities in Google > ht=
tps://cl.ly/0764b26966fb
Als je naar de pagina =E2=80=9Cdermalogica webwinkel=E2=80=9D wil gaan wordt je direct =
doorverwezen naar een andere website, maar niet in een nieuw scherm of een n=
ieuwe tab, weg bezoeker…
Erg lange Homepage > veel opties/knoppen, de bezoeker weet niet wat hij moe=
t doen. Er is geen duidelijke focus, dit veroorzaakt stress bij de bezoeker =
waardoor deze afhaakt. Verder is de laatste CTA een onduidelijk. Advies is o=
m een duidelijkere focus te leggen op de homepage
Menu items als =E2=80=9Cbehandelingen=E2=80=9D en =E2=80=9Cproducten=E2=80=9D werken niet, zijn nie=
t klikbaar. In onze Hotjar data zien wij wel dat hier veel op geklikt wordt.=
Bezoekers verwachten hoogst waarschijnlijk wel een pagina.
Tip voor in deze tijd: banner of stroken met een =E2=80=9Ccorona update=E2=80=9D leg ui=
t dat je dicht bent voor behandelingen maar open voor producten, cadeaubonne=
n, tegoedbonnen etc.
Wij hadden aangegeven en geadviseerd om 301=E2=80=99s in te stellen van de oude n=
aar de nieuwe website. Maar, google staat nog vol met links van salon99.nl
=20
Een aantal voorbeelden:=20
=20
https://salon99.nl/gezichtsbehandelingen/wenkbrauwen-wimpers/
https://salon99.nl/gezichtsbehandelingen/gezichtsbehandelingen/
https://salon99.nl/gezichtsbehandelingen/waxing/
https://salon99.nl/pedicure/
https://salon99.nl/gezichtsbehandelingen/pigment/
https://salon99.nl/privacy-verklaring/
=20
Kunnen wij hier binnenkort telefonisch contact over hebben?
=20
Met belangstelling zie ik je reactie tegemoet!
=20
Met vriendelijke groet,
=20
=20
Ernst Meerholz
=20
T+31 (0)523-760030
Eemeerholz@acsense.nl
Iwww.acsense.nl
Voorstraat 40
7772 AD Hardenberg
=20
MARKTINFORMATIE & STRATEGIELEADS & OMZETMARKETING- & SALESSOFTWARE
=20
Let op het milieu, het printen van e-mailberichten is niet altijd nodig!Dit=
e-mailbericht en enige bijlage is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde=
(n) en strikt vertrouwelijk of anderszins wettelijk beschermd. Indien u niet=
de geadresseerde bent, verzoeken wij u dit bericht en enige bijlage daarbij=
aan de afzender terug te sturen en alle kopie=C3=ABn ervan te wissen en te vern=
ietigen. Acsense is niet aansprakelijk voor virussen in dit e-mailbericht en=
/of enige bijlage. Acsense kan op geen enkele wijze verantwoordelijk of aans=
prakelijk worden gehouden voor en/of in verband met de gevolgen van en/of sc=
hade ontstaan door het onjuist, onvolledig en/of niet-tijdig versturen en on=
tvangen van de inhoud van dit bericht.Acsense has taken all reasonable care =
in the editing and sending of this e-mail message. Nevertheless, it is possi=
ble that information contained in this message is incomplete or incorrect, t=
hat you are not the intended recipient or that this message will be received=
late. Acsense does not accept any liability for this. The information in th=
is e-mail message is confidential and may be legally privileged. It is inten=
ded solely for the addressee. Access to this e-mail message by anyone else i=
s unauthorised. If you are not the intended recipient, any disclosure, copyi=
ng, distribution or any action taken or neglected to be taken with respect t=
o the message is prohibited and may be unlawful. You are requested to inform=
the sender by returning the message and indicating the incorrect address/re=
ceipt. You are then requested to delete the message from your system, along =
with any attachments. Acsense does not guarantee that this message and/or an=
y attachment will cause no damage whatsoever and does not accept any liabili=
ty for such an occurrence. When addressed to our clients, any opinions or ad=
vice contained in this e-mail message are subject to the terms and condition=
s expressed in any applicable Acsense guideline regarding business or client=
engagement letters.
=20
=20
–B_3671560010_431785101
Content-type: text/html;
charset=”UTF-8″
Content-transfer-encoding: quoted-printable
v\:* {behavior:url(#default#VML);}
o\:* {behavior:url(#default#VML);}
w\:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}
Hoi Herma,
=
Heb de zaken alle=
maal aangepast, los van de websitesnelheid (niet relevant zoals besproken, m=
aar laat hier nog wel even door een vriend van mij naar kijken) en de boekin=
gsmodule.
- 404 pagina is aangepast.
- Te grote he=
aders=E2=80=A6 kan ik ook weinig mee. CTA staat duidelijk in het menu bovenaan (bo=
ek online). - Schok/foutmelding=E2=80=A6 Is gewoon het laden van de h=
eader, =C3=A9=C3=A9n van de meest gebruikte plugins. Niks mis mee. - Erg lange homepa=
ge=E2=80=A6 Tsja, wat is hun actie? Dat is toch hun pakkie aan? Lijkt me dat ze ee=
n geweldige CTA direct op de website kunnen plaatsen en ze kunnen/mogen de h=
ele pagina naar eigen inzicht aanpassen. - Behandeling en produ=
cten niet klikbaar=E2=80=A6 Bol.com heeft zijn hoofdcategorie=C3=ABn ook niet klikbaar=
, wat mij betreft volledig verwaarloosbaar punt. - Tip voor in=
deze tijd=E2=80=A6 Dat is een tip aan hunzelf? Dat is toch waar je hun voor betaa=
ld? - 301=E2=80=99s waren al op heel veel pagina=E2=80=99s ingesteld zoals=
met hun besproken, heb nu alle pagina=E2=80=99s doorverwezen. - Websitesnelheid: Website snelheid onvo=
ldoende, slechts 25 uit 100 (mobile speed), te controleren/monitoren via: https:=
//developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?hl=3Dnl (Erg belangrijk =
volgens Google) - Boekingsmodule > bestaat uit teveel =
stappen > er wordt veel afgehaakt bij mensen die jullie nog niet kennen, =
voor bestaande klanten kan het wel een makkelijke tool zijn, bijvoorbeeld: - Iemand komt via een tekst advertentie binnen > land op de pag=
ina =E2=80=98laserontharen=E2=80=99 > gaat naar de boekingsmodule > moet eerst een=
werknemer kiezen (hij kent nog niemand), hij staat standaard op geen voorke=
ur=E2=80=A6 Maar je kan niet verder > je moet er eerst op klikken (wanneer je d=
it niet weet > kan de bezoeker al afhaken) > stap 2: bezoeker komt via=
de pagina laserontharen binnen, vervolgens moet hij tussen alle behandeling=
laserontharen er uitzoeken (Een kans om af te haken) > dan ziet hij de t=
ijd en de prijs staan > maar hij heeft net gelezen dat het vaak uit meerd=
ere behandelingen bestaat, hoe zit dat precies? (twijfel > afhaken) - Ons advies, haal die boekingsmodule weg en zet er een conta=
ctformulier neer met uitsluitend, gewenste behandeling (niet verplicht), naa=
m, telefoonnummer en email. Duidelijk bij vermelden dat als het formulier in=
gevuld is er zo snel mogelijk telefonisch contact opgenomen wordt om de afsp=
raak in te plannen. > dit pakken wij met Herm=
a op 😊=
; - 404 pagina=E2=80=99s zijn in het Engels en verwijzen n=
aar een haarsalon > https://cl.ly/1f=
a01afcd205 - Te grote headers > kostbare ruimte gaat hier=
mee verloren, er staat ook geen CTA boven de vouw, advies: headers minimalis=
eren of op een andere creatieve manier zorgen dat de belangrijkste informati=
e en de belangrijkste cta van de pagina boven de vouw staan. Let bij dit pun=
t wel op de mobile first indexering van de website. Op de desktop is ruimte =
genoeg, maar voor mobiel kan het een uitdaging zijn. - Wanneer d=
e homepage wordt geopend komt er een schok/foutmelding in beeld die vervolge=
ns weer wegschiet > dit is schadelijk voor posities in Google > https://cl.ly/0764b26966fb - =
Als je naar de pagina =E2=80=9Cdermalogica webwinkel=E2=80=9D wil gaan wordt je direct d=
oorverwezen naar een andere website, maar niet in een nieuw scherm of een ni=
euwe tab, weg bezoeker… - Erg lange Homepage > veel opties/=
knoppen, de bezoeker weet niet wat hij moet doen. Er is geen duidelijke focu=
s, dit veroorzaakt stress bij de bezoeker waardoor deze afhaakt. Verder is d=
e laatste CTA een onduidelijk. Advies is om een duidelijkere focus te leggen=
op de homepage - Menu items als =E2=80=9Cbehandelingen=E2=80=9D en =E2=80=9Cproducten=E2=80=9D we=
rken niet, zijn niet klikbaar. In onze Hotjar data zien wij wel dat hier vee=
l op geklikt wordt. Bezoekers verwachten hoogst waarschijnlijk wel een pagin=
a. - Tip voor in deze tijd: banner of stroken met een =E2=80=9Ccorona update=E2=80=9D =
leg uit dat je dicht bent voor behandelingen maar open voor producten, cadea=
ubonnen, tegoedbonnen etc.
De=
rmalogica webwinkel: opent in nieuw venster.
Nou ben benieuw=
d hoeveel nieuwe klanten dit via hun voor jou nu gaat opleveren =E2=98=BA.
Verder ben ik bezig met die zoek=
woorden. Als je toch nog 1 of 2 maanden van hun gebruik moet maken, zou ik d=
eze lijst ook met hun delen.
Groetjes,
Ruben =
Van: Ernst Meerholz | Acsense <emeerholz@acse=
nse.nl>
Datum: maandag 20 april 2020 om 14:38
Aan: &q=
uot;ruben@stelpstra.nl" <ruben@stelpstra.nl>
Onderwerp: Aanpassingen website
=
Ha Ruben,
Hoe is het? Nog gezond?=
Herma h=
ad gevraagd om de website marketingtechnisch even onder de loep genomen, ze =
vroeg mij om de punten even naar jou door te sturen. Kan jij de volgende aan=
passingen doen? De belangrijkste punten zijn dikgedrukt.
- W=
ij hadden aangegeven en geadviseerd om 301=E2=80=99s in te stellen van de oude naa=
r de nieuwe website. Maar, google staat nog vol met links van salon99.nl
Een aantal voorbeelden:
- https://salon99.nl/gezich=
tsbehandelingen/wenkbrauwen-wimpers/ - https://salon99.nl/gezichtsbeh=
andelingen/gezichtsbehandelingen/ - https://salon99.nl/gezichtsbehandelingen/waxing/=
- https://salon99.nl/pedicu=
re/ - h=
ttps://salon99.nl/gezichtsbehandelingen/pigment/ - https://salon99.nl/privacy-verklaring/
Kunnen wij hier binnenkort telefonisch contact over hebben?
Met belangstelling zie ik je reactie tegemoet!
Met vriendelijke groet,
|