Content-Type: text/html;
charset=utf-8
Hoi =
Nicole,
wijzigingen zijn doorgevoerd, hier de bedankpagina na het boeken van een =
afspraak:
Content-Type: text/html;
charset=utf-8
Hoi =
Nicole,
Hai =
Ruben,
Tekst voor bedankt nieuwsbrief:
Wat leuk =
dat je je hebt ingeschreven voor onze nieuwsbrief!
Je hoort =
gauw meer van ons
Tekst voor contact formulier:
Wat leuk =
dat je contact met ons opneemt!
Wij laten =
zo snel mogelijk van ons horen
Ik heb =
daarnaast contact opgenomen met Salonized. Als we de link van de bedank =
pagina=E2=80=99s naar hun toesturen, dan kunnen zij dit toevoegen:
Zie =
hieronder de contact conversatie:
—
Ja dit klopt inderdaad
On Tue, Dec 24, 2019 at 10:06 AM, “nhuisjes@acsense.nl” =
<nhuisjes@acsense.nl>
wrote:
Heb je dan de link nodig van de “losse” bedank pagina?
On Tue, Dec 24, 2019 at 10:05 AM, “Sylvenzo Bijlhout” <sylvenzo.bijlhout@salonized-71767bf1e18b.intercom-mail.com&=
gt;
wrote:
Goedemorgen
Bedankt voor je bericht! Ja dit is mogelijk
Als je ons deze link kunt aanleveren, kunnen wij deze =
aanpassen.
On Tue, Dec 24, 2019 at 10:01 AM, “nhuisjes@acsense.nl” =
<nhuisjes@acsense.nl>
wrote:
Goedemorgen, is het ook mogelijk om een aparte bedankpagina =
te laten zien, nadat iemand een afspraak heeft gepland?
Wij meten voor een klant namelijk door middel van Google =
Analytics en dan is een bedank pagina eigenlijk essentieel.
Ik hoor het graag
Daarnaast =
heb ik ook de vraag neergelegd betreft de privacyverklaring bij de =
afspraakmodule.
Dit is =
inderdaad niet mogelijk, maar hij geeft wel het volgende aan:
Wij hebben alleen de optie om klanten akkoord te laten gaan =
met de algemene voorwaarden.
Het plaatsen van een privacy verklaring onderin een linkje op =
je website zou voldoende moeten zijn.
Zou het =
daarom mogelijk zijn om de privacy verklaring nog onderin de website te =
plaatsen?
En wil je =
dat ik de linken van de pagina=E2=80=99s naar Salonized stuur? Of heb =
jij daar een contactpersoon en wil jij deze versturen?
Facebookpixel hebben we gecheckt en staat inderdaad goed. =
Tevens zie ik dat de 301 is ingesteld en de website van
www.salon99.nl =
ook mooi naar
www.huidinstituuttjeerdsma.nl
Ik hoor =
het graag.
Groeten, =
Nicole
Van: =
Ruben Stelpstra <ruben@stelpstra.nl>
Verzonden: maandag 23 december 2019 21:11
=
Aan: Nicole Huisjes | Acsense <nhuisjes@acsense.nl>
CC: info@huidinstituuttjeerdsma.nl
Onderwerp: Re: Belangrijke website Punten =
Huidinstituut Tjeerdsma
Urgentie: Hoog
Hi Nicole,
Kun je aangeven welke tekst (en =
code) je wilt hebben op de bedankpagina voor de nieuwsbrief:
En op de bedankpagina na het =
versturen van een contactformulier:
Zoals aangegeven kan ik de =
instellingen van Salonized niet bepalen, ik weet niet hoe je dit verder =
voor je ziet. Het enige wat we kunnen toevoegen is het accepteren van =
algemene voorwaarden.
Als het goed is heb ik de =
Facebook pixel ook ge=C3=AFnstalleerd, kunnen jullie dit =
controleren?
301 verwijzingen zijn =
ingesteld.
Groet,
Ruben
Op 23 dec. 2019, om 20:30 heeft =
Ruben Stelpstra <ruben@stelpstra.nl> het volgende geschreven:
Hoi Nicole,
Bijgaand, naast mijn korte =
statement, ook nog even een inhoudelijke mail.
Laat ik vooropstellen dat ik de =
inhoud totaal niet hard vind, ik verbaas me alleen lichtelijk over de =
inhoud en het niveau van zakendoen. Zeker omdat ik jullie ook nog eens =
persoonlijk ken.
Je gebruikt allemaal redenen die =
totaal geen hinder vormen voor het aanmaken van campagnes of het groen =
licht kunnen krijgen van Facebook, Google, etc.
Tenzij al mijn eigen websites en =
van collega/vrienden ondernemers plotseling geblokkeerd zijn. Wat is er =
overigens verandert qua wetgeving na de website van Salon99 (want toen =
kon het wel)?
Daarnaast heb ik, waarschijnlijk =
ook gemist, 0,0 inhoudelijke aanlevering gehad voor campagnes. Maar die =
maken jullie blijkbaar pas nadat alle AVG instellingen goed zijn.
Waar baseer je op dat je weinig =
tot geen reactie krijgt? Je laatste mail is van vorige week woensdag… =
Ik heb geen enkele opvolgmail of telefoontje van je gehad (je hebt mijn =
telefoonnummer) en daarnaast was je vorige mail qua inhoud op
geen enkele manier corrigerend of aanvullend. Als het echt zo =
belangrijk voor jullie was had ik toch op zijn minst een telefoontje van =
je verwacht. Althans dat ben ik in het zakelijke wereldje gewend. =
Je mail van afgelopen =
woensdag…
=E2=80=94=E2=80=94
Goedemorgen Ruben,
Bedankt voor het oppakken van de punten.
In de bijlage vind je het bestand met de URL=E2=80=99s van =
oude website etc. Kan je ook aangeven wanneer de website van salon99.nl wordt geredirect =
naar https://huidinstituuttjeerdsma.nl/
Betreft de privacy verklaring bij het formulier, dit is =
verplicht volgens de AVG
Kan je daarnaast ook nog het Facebookpixel en de UA code van =
Google Analytics overzetten?
Fijne dag!
Groeten, Nicole
=E2=80=94
Nieuwsbrief aanmelding:
Nieuw punt. En dit houdt jullie =
echt serieus tegen om een campagne te draaien? Ik zal kijken wat =
mogelijk is.
Bedankpagina:
In mijn laatste mail, waar je =
niet op ingegaan bent, heb ik aangegeven dat dit standaard al verwerkt =
wordt door de plugin met GTM. Maar ik zal een bedankpagina =
activeren.
Behandeling boeken:
Wellicht=
kun je met Salonized contact opnemen dat hun hele app niet AVG proof is =
en daardoor niemand hun dienst meer mag gebruiken=E2=80=A6 Alle grote =
salons in Nederland (die Salonized gebruiken)
hebben geen bedankpagina na het boeken van een behandeling, maar dit =
houdt jullie echt tegen om een campagne te maken voor Herma (plus =
waarschijnlijk kunnen al die grote salons nu opeens geen campagnes meer =
draaien)?
Ik =
laat het verder rusten en hoef er ook geen reactie meer op, geef maar =
aan wat er volgens jullie nog verder aangepast moet worden.
Ik zie graag verder alleen =
inhoudelijke aanleveringen en niet meer het verbloemen van jullie =
eigen =E2=80=99snelheid=E2=80=99. Graag ontvang ik daarom ook zo =
snel mogelijk content voor jullie campagne(s).
Het is overigens jammer dat Herma =
dit ook moet meekrijgen, maar die keuze hebben jullie zelf gemaakt met =
het versturen van deze email. Ik zet me juist voor Herma in en wil niks =
anders dan dat zij een enorm succes haalt uit al haar (enorme)
investeringen.
Niettemin wens ik jou/jullie nog =
steeds hele fijne feestdagen ;).
Met vriendelijke groet,
Ruben
Op 23 dec. 2019, om 17:20 heeft =
Nicole Huisjes | Acsense <nhuisjes@acsense.nl> het volgende geschreven:
Hai Ruben,
Momenteel ben ik de website nog eens aan het doorlopen of er =
aanpassingen zijn gedaan en zie dat er bepaalde aangegeven punten nog =
steeds niet zijn opgepakt/verwerkt. Wat werken aan campagnes voor ons op =
dit
moment blokkeert.
Ik heb al meerdere malen input/verbeteringen aangeleverd bij =
je betreft de website en waaraan deze moet voldoen (o.a. voor de AVG =
wet), wat nog toegevoegd of aangepast moet worden, zodat de website =
voldoet aan
de juiste (AVG!) eisen en wij op de juiste manier goede campagnes =
kunnen gaan draaien voor Huidinstituut Tjeerdsma. (en welke dan ook =
geaccordeerd worden door Google, wat op dit moment niet kan omdat de =
benodigde elementen niet goed staan of niet aanwezig
zijn).
Echter krijg ik weinig, tot geen reactie van je en zie ik ook =
dat veel punten nog steeds niet opgepakt zijn. Dit begint mij en mijn =
collega=E2=80=99s een beetje zorgen te baten..
Wij willen graag snelheid blijven houden in het werk wat we =
doen voor Huidinstituut Tjeerdsma en hier resultaat uit boeken waar wij =
voor betaald worden, maar we lopen op deze manier telkens tegen =
(dezelfde) belemmeringen
aan. Om vanuit onze kant te proberen snelheid er proberen in te houden =
hebben wij een aantal dingen opnieuw (zie hieronder Google Analytics) =
ingezet, maar we blijven continue tegen dezelfde benoemde =
punten/benodigdheden aan lopen en daardoor lopen we iedere
keer weer opnieuw vast. Erg jammer en zeker omdat we dit met het doel =
doen om Huidinstituut Tjeerdsma meer bekendheid te geven en meer =
boekingen te laten converteren, welke op deze manier wordt tegen =
gewerkt. Ik ben erg benieuwd hoe jij dit voor je ziet en
wanneer je denkt de benoemde/aangegeven punten op te kunnen =
pakken?
Wellicht dat het bovengenoemde wat hard overkomt, maar ik wil =
enkel en alleen dat de website van Huidinstituut Tjeerdsma er perfect =
bij staat, perfect werkt en met de juiste elementen en AVG eisen. En dat =
is
op dit moment ons inziens absoluut niet zo.
—————————————————————=
————————————————————————–=
————————————————————————–=
————————————————————————–=
——————————————————-
Naast het bovenstaande, nog =
onderstaande punten, welke we zien (en al eerder hebben aangegeven). =
Wij hebben inmiddels een nieuwe =
GA Property aangemaakt voor Huidinstituut Tjeerdsma. Deze staat ook al =
live en is uiteraard getest. Nu willen wij de doelen instellen,
zoals =E2=80=9Cingevuld =
contactformulier=E2=80=9D.=
Maar hier ontbreekt de bedank pagina (iets wat duidelijk was =
aangegeven in
het aangeleverde document).
Daarnaast kreeg ik de melding in =
het contactformulier dat iets niet correct was ingevuld, maar ik kon =
niet achterhalen wat?! Dit bleek het AVG/GDPR vinkje te zijn, maar het =
zou fijn zijn als dit even rood geaccentueerd wordt o.i.d. nu moet
een bezoeker zelf maar uitzoeken wat er niet goed is.
Veld nieuwsbrief =
inschrijven:
Zie: https://cl.ly/9ba04726498c
=
Wat moet ik hier invullen? Graag =
even een melding, laat uw email adres achter, vul uw email
adres in o.i.d.
Vul je vervolgens een email adres in, wederom geen bevestigingspagina=E2=80=A6=
. Zie: https://cl.ly/b18f13ee13a8
=
Daarnaast is dit onderdeel niet =
AVG/GDPR proof.
Afspraak online =
boeken:
Wederom geen bedank pagina: https://cl.ly/a467ca4004fa
=
Ook dit onderdeel is niet =
AVG/GDPR proof.
Is =
een bedank pagina echt nodig?
Om te meten vinden wij het =
prettig dat er een losse bedankt pagina komt per formulier.
(Dus inschrijving nieuwsbrief, =
inplannen afspraak, ingevuld contactformulier).
Daarnaast vinden wij het =
klantvriendelijk, iemand laat zijn of haar gegevens achter en krijgt een =
nette melding met bedankt en wat er gaat gebeuren.
Natuurlijk is het belangrijk dat =
deze bedank pagina uitgesloten zijn van indexatie.
Deze pagina=E2=80=99s mogen =
uitsluitend bereikt worden d.m.v. het invullen van het specifieke =
contactformulier.
Qua meten kunnen we events =
instellen via GTM, we kunnen triggers hangen aan knopjes etc. Hiermee =
kunnen we veel meten, maar uit ervaring weten wij ook dat deze gegevens =
niet altijd goed doorkomen. Denk aan de cookiewall die data tegenhoudt,
maar vooral ad-blokkers die er voor zorgen dat wij geen inzicht krijgen =
in specifieke acties/events. Bij een unieke bedankt pagina per form =
hebben wij dit probleem niet dan wel een stuk minder.
Als wij campagnes draaien stellen =
wij doelen in, deze doelen zijn conversies en wij sturen de campagnes =
ook aan op deze conversies. Als we dit niet kunnen meten=E2=80=A6.
Zou je dit op korte termijn =
kunnen oppakken? Om deze redenen kunnen wij ook nog steeds geen Google =
Ads campagnes draaien.
Met vriendelijke groet,
<image001.jpg>
<image002.jpg>
Nicole =
Huisjes
Werkdagen: ma, di en =
do
T
+31 =
(0)523-760030
E
nhuisjes@acsense.nl
I
www.acsense.nl
Voorstraat 40
7772 AD Hardenberg
<image003.jpg>
<image004.jpg>
<image005.jpg>
MARKTINFORMATIE & STRATEGIE
LEADS & OMZET
MARKETING- & SALESSOFTWARE
=
Let =
op het milieu, het printen van e-mailberichten is niet altijd =
nodig!
Dit e-mailbericht en =
enige bijlage is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n) en strikt =
vertrouwelijk of anderszins wettelijk beschermd. Indien u niet de =
geadresseerde
bent, verzoeken wij u dit bericht en enige bijlage daarbij aan de =
afzender terug te sturen en alle kopie=C3=ABn ervan te wissen en te =
vernietigen. Acsense is niet aansprakelijk voor virussen in dit =
e-mailbericht en/of enige bijlage. Acsense kan op geen enkele wijze
verantwoordelijk of aansprakelijk worden gehouden voor en/of in verband =
met de gevolgen van en/of schade ontstaan door het onjuist, onvolledig =
en/of niet-tijdig versturen en ontvangen van de inhoud van dit =
bericht.
Acsense has taken all =
reasonable care in the editing and sending of this e-mail message. =
Nevertheless, it is possible that information contained in this message =
is
incomplete or incorrect, that you are not the intended recipient or =
that this message will be received late. Acsense does not accept any =
liability for this. The information in this e-mail message is =
confidential and may be legally privileged. It is intended
solely for the addressee. Access to this e-mail message by anyone else =
is unauthorised. If you are not the intended recipient, any disclosure, =
copying, distribution or any action taken or neglected to be taken with =
respect to the message is prohibited and
may be unlawful. You are requested to inform the sender by returning =
the message and indicating the incorrect address/receipt. You are then =
requested to delete the message from your system, along with any =
attachments. Acsense does not guarantee that this message
and/or any attachment will cause no damage whatsoever and does not =
accept any liability for such an occurrence. When addressed to our =
clients, any opinions or advice contained in this e-mail message are =
subject to the terms and conditions expressed in any
applicable Acsense guideline regarding business or client engagement =
letters.
=